نکست پرداخت: دراوزه ای امن برای خرید پرفکت مانی

امروزه در دنیایی زندگی می کنیم که تکنولوژی در آن به سرعت در حال رشد است. مرز جدیدی از تراکنش های مالی به وجود آمده اند که طرز فکر ما را به طور کلی درباره پول تغییر می دهد. یک فریلنسر به نام سارا را تصور کنید که به واسطه کارش با کسب و کارهای مختلفی در سراسر جهان تنها از طریق لپ تاپش در ارتباط است و کارش را انجام می دهد. او می تواند در این تجارت بین المللی با یک پل مجازی مانند پرفکت مانی قدمی به سوی اقتصاد دیجیتالی داشته باشد و درآمدهای دلاری خود را به ریال ایران یا هر ارزی که مورد نظرش است تبدیل کند.

نکست پرداخت: دراوزه ای امن برای خرید پرفکت مانی
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

 

 

امروزه صرافی های مختلفی وجود دارند که با تسهیل نمودن امور مالی تحولات زیادی در دنیای ارزهای دیجیتال ایجا کرده اند و شکاف بین ارزهای سنتی و افزایش تقاضا برای جایگزین های دیجیتالی را پر می کنند. در این مقاله به نقش نکست پراخت به عنوان دراوزه ای امن برای خرید پرفکت مانی و نقد کردن آن می پردازیم.

پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد؟

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت بین المللی است و تصویری از یک اقتصاد یکپارچه و بدون مرز را تداعی می کند. این سیستم خلاقانه از هم افزایی فناوری و امور مالی به وجود آمده و از مرزهای فیزیکی و واحدهای پولی فراتر می رود. پرفکت مانی وسیله ای برای مبادله و انتقال وجه بین کاربران در سراسر نقاط جهان می باشد و تراکنش های مالی در آن با سرعت و امنیت بالا به صورت الکترونیکی انجام می شود. این سیستم امکان خرید آنلاین کالا، خدمات از سایت های خارجی و فرصت های سرمایه گذاری خوبی را برای کاربرانش فراهم می کند.

پرفکت مانی برای چه کسانی مناسب است؟

  • افرادی که همانند سارا به صورت فریلنسر برای شرکت های خارجی کار می کنند.
  • سایت های فروشگاهی که محصولات و خدماتی برای ارائه به مشتریان در سراسر جهان دارند.
  • بسیاری از بیزنس های بین المللی که برای پرداخت و انتقال وجه کارمندان خود در نقاط مختلف جهان نیاز به این سیستم پرداخت دارند.
  • افرادی که در کشورهای دیگر مشغول به تحصیل می باشند و نیاز به انتقال وجه یا نقد کردن آن دارند.

نحوه افتتاح حساب و خرید پرفکت مانی

برای خرید پرفکت مانی باید یک حساب پرفکت مانی داشته باشید. از این رو می توانید وارد سایت رسمی پرفکت مانی به آدرس www.perfectmoney.is شده و نسبت به افتتاح حساب اقدام کنید. بعد از افتتاح حساب و با ارائه اطلاعات شخصی باید فرایند احراز هویت خود را تکمیل کنید که در نهایت به آدرس ایمیل شما یک لینک ارسال خواهد شد که با تایید آن ایمیل شما نیز تایید خواهد شد و می توانید وارد پنل کاربری خود در سیستم پرفکت مانی شوید.

بعد از افتتاح حساب پرفکت مانی می توانید با روش های مختلفی مانند ارزهای دیجیتال، نقل و انتقال بانکی آن را شارژ نمایید. برای بسیاری از کاربران ایرانی امکان پرداخت دلاری برای خرید پرفکت مانی به صورت مستقیم در سایت رسمی آن کمی سخت است. در این شرایط کاربران می توانند به صرافی های مختلف مراجعه کرده و با افتتاح حساب در آن نسبت به شارژ و خرید پرفکت مانی اقدام نمایند. نکست پرداخت یکی از صرافی های آنلاین و معتبر ارائه دهنده خدمات پرفکت مانی است که می توانید در آن نسبت به افتتاح حساب، شارژ و نقد کردن پرفکت مانی بپردازید. حال فرض کنید سارا هم می خواهد از صرافی نکست پرداخت نسبت به نقد کردن درامد دلاری و تبدیل آن به ریال استفاده کند که روش آن را در ادامه توضیح می دهیم.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر پرفکت مانی چیزی شبیه به کارت اعتباری است که می توانید بدون افتتاح حساب پرفکت مانی برای خرید کالا و خدمات آنلاین از آن استفاده کنید. ووچرهای پرفکت مانی شامل یک کد 16 رقمی است که شامل مجموعه از اعداد و حروف است. می توانید کارت های ووچر پرفکت مانی را از واسطه یا صرافی ها خریداری و در سایت های پذیرای این کارتها استفاده نمایید و با وارد کردن کد ووچر خرید خود را کامل کنید.

خرید پرفکت مانی چه مزایایی دارد؟

مزایای خرید پرفکت مانی

مراحل خرید پرفکت مانی از نکست پرداخت و نقد کردن آن

فرایند خرید پرفکت مانی در نکست پرداخت ساده است و می توانید به راحتی تنها با چند کلیک انجام دهید. در ادامه مراحل تصویری آن را به طور کامل نشان داده ایم.

آموزش تصویری خرید و فروش پرفکت مانی از نکست پرداخت

ایجاد حساب و تایید آن: ابتدا باید در صرافی نکست پرداخت ثبت نام و فرایند احراز هویت خود را تکمیل نمایید.

شارژ حساب: وارد پنل کاربری خود شده و با وارد کردن مقدار مبلغ ریالی که قصد سرمایه گذاری دارید نسبت به شارژ ان اقدام نمایید.

خرید پرفکت مانی: با رفتن به بخش خرید و فروش پرفکت مانی مبلغ مورد نظر خود را برای خرید ووچر پرفکت مانی یا دلار پرفکت مانی وارد کنید.

برای نقد کردن دلار پرفکت مانی در نکست پرداخت وارد پنل کاربری شده و در بخش خرید و فروش پرفکت مانی مقدار دلار پرفکت مانی که قصد فروش آن را دارید وارد و دکمه فروش را کلیک کنید.

مزایای خرید پرفکت مانی از نکست پرداخت:

  • کاربر پسند بودن پلتفرم خرید و فروش پرفکت مانی در نکست پرداخت
  • امنیت بالا و ارائه اقداماتی نظیر احراز هویت دو مرحله ای
  • پشتیبانی دائمی 7/24
  • نقد کردن پرفکت مانی در کمتر از 30 دقیقه
  • خرید پرفکت مانی با کمترین کارمزد
  • فرایند افتتاح حساب و احراز هویت در آن بسیار ساده است
  • سرعت بالا
  •  تسهیل معاملات برون مرزی توسط خدمات نکست پرداخت و پر کردن شکاف های جغرافیایی

نتیجه گیری

در این مقاله به معرفی پرفکت مانی و روش های خرید آن پرداختیم. متاسفانه به دلیل محدودیت هایی که برای کاربران ایرانی وجود دارد امکان خرید مستقیم دلار پرفکت مانی از سایت رسمی آن برای ایرانی ها فراهم نیست. از این رو یکی از راه های خرید پرفکت مانی مراجعه به صرافی های داخلی است. گفتیم که نکست پرداخت دروازه ای امن برای خرید پرفکت مانی، شارژ و نقد کردن آن است که با ارائه پلتفرمی مطمئن و کاربر پسند شرایطی آسان را برای بسیاری از کسب و کارها و فریلنسرهایی چون سارا فراهم می کند. برای استفاده از خدمات سایت نکست پرداخت می توانید به آدرس Nextpardakht.net مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را ارسال کنید