دریافت وام 50 میلیونی به صورت فوری

به منظور دریافت وام 50 میلیونی باید یک سری مراحل بسیار ساده را طی کنید تا بتوانید از چنین خدماتی بهره‌مند شوید. مهم‌ترین گام در این رابطه، نصب اپلیکیشن فام و ورود به متا بانک محسوب می‌شود که توسط موسسه اعتباری ملل توسعه یافته است. پس از نصب، قادر به افتتاح حساب و همچنین دریافت وام مدنظر خود خواهید بود. کارمزد به نسبت پایین و همچنین ساده بودن مراحل اخذ این تسهیلات باعث شده است تا نظر بسیاری از کاربران به سمت آن جلب شود.

دریافت وام 50 میلیونی به صورت فوری
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

 

این طرح از سوی موسسه اعتباری ملل پشتیبانی می‌شود.

دریافت وام پنجاه میلیونی به صورت غیر حضوری

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که اکثر افراد با آن مواجه می‌شوند، پیچیده بودن این فرایند محسوب می‌شود. در برخی از بانک‌ها باید پس از ارائه مدارک گوناگون مدت بسیار زیادی را در صف انتظار باقی بمانید تا شاید با درخواست‌تان جهت اخذ وام موافقت شود. این موضوع برای افرادی که فرصت زیادی در اختیار ندارند و در عین حال می‌خواهند سریعاً به مبلغ مدنظر خود برسند، چندان مناسب نیست.

موسسه اعتباری ملل با بررسی این موضوع، اقدام به ارائه یک وام پنجاه میلیونی به شکل غیرحضوری کرده است. منظور از غیرحضوری بودن آن است که کاربران نیازی به مراجعه به شعب این موسسه ندارند و تنها باید از یک اپلیکیشن موبایلی برای دریافت وام 50 میلیونی استفاده ببرند. این برنامه موبایلی به سامانه متا بانک متصل است و با استفاده از آن دیگر لازم نیست نگران هزینه‌های مربوط به رفت و آمد و یا افتتاح حساب و... باشید. پس از نصب اپلیکیشن فام و افتتاح حساب متا بانک شما نیز قادر خواهید بود مانند بسیاری از کاربران نسبت به دریافت وام فوری 50 میلیونی اقدام کنید و از مزایای آن به نفع خود بهره ببرید.

 

لزوم نصب اپلیکیشن فام و افتتاح حساب متا بانک

همان‌طور که گفته شد، کاربرانی که قصد دریافت تسهیلات پنجاه میلیون تومانی موسسه اعتباری ملل را دارند باید از اپلیکیشن موبایلی فام استفاده کنند. این برنامه در حال حاضر برای سیستم عامل‌های ای او اس و اندروید توسعه یافته است که می‌توانید آن را از اپ استورهای مختلف دانلود کنید. شایان ذکر است که نسخه تحت وب فام نیز در دسترس است تا حتی با مرورگر وب‌ نیز امکان افتتاح حساب وجود داشته باشد. البته می‌توان اپلیکیشن اختصاصی متا بانک را دانلود کرد.

پس از نصب اپلیکیشن فام وارد متا بانک شوید سپس باید اطلاعات هویتی خود را وارد کنید. در همین حین، روند افتتاح حساب شما پیگیری می‌شود. پس از احراز هویت قادر خواهید بود از کلیه امکانات مهم متا بانک استفاده ببرید. در واقع دریافت وام پنجاه میلیونی تنها یکی از مزیت‌های نصب این اپلیکیشن به شمار می‌آید. باید به این نکته اشاره داشته باشیم که دریافت وام 50 میلیونی تنها برای افرادی ممکن است که از طریق اپلیکیشن در سامانه متا بانک حساب باز کنند. این تنها مسیر دستیابی به تسهیلات ارائه شده از سوی موسسه اعتباری ملل است. نصب این اپلیکیشن به فضای زیادی نیاز ندارد و در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن انجام می‌گیرد.

2

شرایط وام پنجاه میلیونی متا بانک

در ادامه باید به شرایط تعیین شده برای وام پنجاه میلیونی متا بانک اشاره کنیم. حداقل تسهیلات ارائه شده در این برنامه برابر با سی میلیون تومان است. البته اکثر کاربران حداکثر میزان تسهیلات یعنی پنجاه میلیون تومان را انتخاب می‌کنند. موضوعی که احتمالاً ذهن شما را نیز به خود مشغول کرده است، میزان کارمزد این تسهیلات محسوب می‌شود. باید گفت که موسسه اعتباری ملل کارمزد ۴ درصد را برای وام متا بانک در نظر گرفته است.

حداکثر مهلت باز پرداخت این وام سی و شش ماهه است که می‌توان آن را مناسب دانست. میزان میانگین موجودی شما در اپلیکیشن متا بانک نقش مهمی در تعیین مهلت باز پرداخت دارد و به همین دلیل باید به آن توجه داشته باشید. مزیت بسیار مهم این وام، عدم نیاز به معرفی ضامن است. البته، به جای آن باید مدارک شغلی و همچنین سفته الکترونیکی در اختیار داشته باشید. به همین راحتی قادر به دریافت وام 50 میلیونی خواهید بود. کلیه افرادی که نسبت به افتتاح حساب در متا بانک اقدام کرده‌اند می‌توانند از این طرح بهره ببرند و هیچ محدودیتی در این رابطه وجود ندارد. وام متا بانک به دلیل عدم نیاز به ضامن و همچنین غیرحضوری بودن می‌تواند انتخاب مناسبی برای اکثر افراد باشد. توجه کنید که این وام تنها در اختیار اشخاص حقیقی که احراز هویت آن‌ها تکمیل شده باشد قرار می‌گیرد.

مهلت استفاده از این طرح

موسسه اعتباری ملل مهلت مشخصی را برای دریافت وام پنجاه میلیون تومانی متا بانک تعیین کرده است. چنانچه خواستار دریافت چنین تسهیلاتی هستید باید به این بازه زمانی دقت داشته باشید. گفته می‌شود که کلیه کاربران تنها تا پایان آذرماه امسال قادر به اخذ این دسته از تسهیلات هستند. با توجه به اینکه مهلت زیادی به پایان این زمان باقی نمانده است، باید زودتر نسبت به نصب اپلیکیشن فام و افتتاح حساب متا بانک و دریافت وام 50 میلیونی اقدام کنید.

البته ممکن است این مهلت زمانی یک بار دیگر تمدید شود، اما تاکنون هیچ اطلاعیه‌ خاصی در این زمینه ارائه نشده است. این وام به صورت قرض الحسنه در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد و می‌توان روند انجام بازپرداخت آن را در اپلیکیشن متا بانک پیگیری کرد. این تسهیلات می‌تواند برای افرادی که تاکنون به شکل غیرحضوری و با استفاده از نسل اپلیکیشن‌های مالی وام دریافت نکرده‌اند بسیار جذاب باشد.

3

 

از این فرصت مهم صرف نظر نکنید

در بسیاری از مواقع، جهت دریافت وام از بانک‌های گوناگون باید مراحل بسیار دشواری را پشت سر بگذاریم. در واقع همین امر موجب شده است تا اکثر افراد قید گرفتن وام را بزنند و به روش‌های جایگزین روی بیاورند. متا بانک با درک این موقعیت، موجبات رفع چنین مواردی را فراهم آورده است.

برای دریافت وام 50 میلیونی تنها کافی است یک اپلیکیشن را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید تا بتوانید از این موقعیت مهم بهره‌مند شوید. می‌توان بیان کرد که این ساده‌ترین روش برای اخذ وام با مبالغ مناسب به شکل غیرحضوری است که نباید از آن صرف نظر کرد. با توجه به اینکه زمان زیادی به پایان این طرح باقی نمانده بهتر است زودتر دست به کار شوید.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید