چطور عمر ماشین ظرفشویی را افزایش دهیم؟

چطور عمر ماشین ظرفشویی را افزایش دهیم؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

 

تعمیر لوازم برقی خانگی مانند ماشین ظرفشویی یک کار کاملاً تخصصی بوده و نیاز به تبحر، مهارت و گذراندن دوره های تخصصی دارد.

بنابراین با مشاهده کوچکترین اشکالی در دستگاههای خود بهتر است از افراد ماهر و توانا در این زمینه کمک بگیرید.

در صورتی که ماشین ظرفشویی شما خراب شده و با مشکلاتی از قبیل عدم توانایی گرم کردن آب ،کثیف ماندن ظروف پس از شستشو، راکد ماندن آب در لگن دستگاه، روشن نشدن ماشین ظرفشویی ،نشتی یافتن آب از داخل دستگاه و... رو به رو شده است ،مطمئناً نیاز به بررسی دستگاه توسط یک تعمیرکار واجد شرایط می باشد.

ماهان سرویس یکی از مراکز معتبر تعمیر ماشین ظرفشویی در کرج است قادر است دستگاه شما را در مدت زمان کوتاهی عیب یابی و تعمیر کند.

نکاتی برای افزایش طول عمر ماشین ظرفشویی

تعمیرکاران ماشین ظرفشویی توصیه می کنند برای به دست آوردن نتایج شستشوی بهینه و اطمینان از بهداشت کامل دستگاه  ، به خوبی از  آن نگهداری کنید. در ادامه توصیه هایی در خصوص تعمیر و نگهداری از ماشین ظرفشویی آورده شده است که شامل موارد زیر می باشند:

1 .  اگر ظروف آنطور که می خواهید توسط دستگاه تمیز شسته شده نمی شوند باید بررسی کنید که بازوهای آبپاش در داخل دستگاه آزادانه می چرخند و هیچ چیز سوراخ های خروج آب در این بازوهای آبپاش را مسدود نکرده است . همچنین شستشوی بی کیفیت ظروف توسط ماشین ظرفشویی می تواند نتیجه پر کردن بیش از حد ماشین ظرفشویی با ظروف نیز باشد.

2 . قبل از قرار دادن ظروف در داخل ماشین ظرفشویی بقایای مواد غذایی را از روی آنها پاک کنید . حتی اگر در قسمت خروجی دستگاه نیز فیلتر های وجود دارد که زباله های اضافی را جمع می کند نیز باید این کار را انجام دهید و بین چرخه های شستشو نیز حتما فیلتر ها را کاملاً تمیز کنید.

3 . توصیه می شود موارد ذکر شده در دفترچه راهنمای دستگاه را در خصوص محصولات تمیز کننده و شوینده دستگاه خود را کاملاً مطالعه کنید. زیرا برخی از قرص های شستشو برای تمام برنامه های شستشوی دستگاه مناسب نیستند، به عنوان مثال شستشوی خیلی کوتاه یا شستشو با آب سرد ممکن است نتواند این قرص ها را حل کند بنابراین باید با مطالعه دفترچه راهنما از مواد شستشوی مناسب برای هر چرخه استفاده کنید. 

4 . همیشه بررسی کنید که مخزن نمک حاوی نمک احیا کننده باشد ،زیرا این نمک برای شارژ مجدد رزین نرم کننده آب استفاده می شود. 

نمک های موجود در قرص های ماشین ظرفشویی آب را به اندازه کافی نرم نمی کند که این مسئله می تواند به دستگاه شما آسیب برساند .فقط باید نمک احیا کننده ماشین ظرفشویی را در مخزن بریزید .استفاده از یک محصول دیگر می تواند به دستگاه آسیب برساند. 

5 .  مطمئن شوید که هنگام روشن کردن ماشین ظرفشویی ماده شوینده با مقدار کافی در جایگاه مخصوص دستگاه وجود دارد . این عمل باعث می شود تا ظروف بدون لکه یا ایجاد رگه پس از شستشو خشک شوند. 

6 . اگر از ماشین ظرفشویی به طور منظم استفاده می کنید فراموش نکنید که هر ماه ماشین ظرفشویی خود را به طور کامل تمیز کنید.

 

ترفند های تمیز کردن ماشین ظرفشویی

فیلتر های موجود در داخل ماشین ظرفشویی را توسط آب گرم و مایع شوینده و با استفاده از برس کاملاً بشویید و تمیز کنید. همچنین توصیه های ارائه شده در این زمینه در کتابچه راهنمای دستگاه خود او را کاملاً مطالعه نموده و بر طبق به آن عمل کنید.

در صورتی که منافذ و سوراخ های بازوهای آبپاش مسدود شده اند آن را در آب گرم و ماده شوینده  باز کنید .

بهترین راه برای تمیز کردن داخل ماشین ظرفشویی این است که دستگاه را به صورت خالی و با انتخاب داغ ترین چرخه موجود روشن کنید.

بهترین راه برای تمیز کردن قسمت های بیرونی ماشین ظرفشویی استفاده از یک پارچه نرم، آب گرم و ماده شوینده می باشد.

در صورتی که برای تعمیر ماشین ظرفشویی خود در کرج نیاز به کمک دارید کافی است با ماهان سرویس یک تماس برقرار کنید تا این مرکز بلافاصله نیروهای خود را به محل مورد نظر شما اعزام کند. علاوه بر کرج ، تعمیر ماشین ظرفشویی در فردیس نیز توسط ماهان سرویس در منزل انجام می شود. 

  09353001695

  www.arvandoxin.com

 

دیدگاه خود را ارسال کنید